< بزرگترین وبلاگ دانلود آهنگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هرکه دوستی می کنید، در راه خدا دوستی کنید و با هرکه دشمنی می کنید، در راه خدا دشمنی کنید . [امام علی علیه السلام]
بزرگترین وبلاگ دانلود آهنگ
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سلام دوستان یه سایت جدید باز شده که پر از عکس های ایرانیه و خودم هم دارم در اونجا کار میکنم و اگه امارش خوب بشه ادامه میدم این هم لینکش

                                   بزرگترین مرجع عکس های دختران ایرانی

    حتما سر بزنید و نظر بدید

    بای



    سید محمد کزازی ::: چهارشنبه 87/3/22::: ساعت 1:49 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    گوشی های آیفون امکان دیدن فایل های pdf را برای کاربران خود فراهم نمی کنند. با نصب نرم افزار pdf viewer به راحتی می توان فایل های pdf را مشاهده و جستجو کرد. این نرم افزار به صورت فول ورژن در سایت تخصصی موبایل در دسترس است.


    iphone pdf viewer - www.Ir-Tci.org


    نرم افزار اجرای فایل های pdf برای آیفون



    سید محمد کزازی ::: سه شنبه 87/3/21::: ساعت 1:37 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بازی جدید و معروف The Egyptians که نسخه های مخصوص PC ، XBOX و PS آن به تازگی به بازار آمده است، دارای نسخه ی موبایل نیز شد. این بازی با سبکی تقریبا استراتژیک و با گرافیکی فوق العاده در سایز های مختلف در سایت تخصصی موبایل در دسترس است.


    The Egyptians - www.Ir-Tci.org


    بازی فوق العاده ی The Egyptians تحت جاوا - ادامه



    سید محمد کزازی ::: سه شنبه 87/3/21::: ساعت 1:37 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    تعیین قهرمان بیست و دومین دوره رقابت های جام حذفی ایران (جام آزادسازی خرمشهر) از فردا با دیدار تیم های پگاه گیلان و استقلال در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز می شود و هفته آینده با برگزاری دیدار برگشت پایان می یابد.

    تیم فوتبال پگاه در حالی که فصل خوبی را در رقابت های لیگ برتر پشت سر نگذاشت و تا آخرین روز رقابت ها، در بیم سقوط به دسته پایین تر به سر می برد، در مسابقات جام حذفی دست به کار بزرگی زده و برای رسیدن به مرحله نهایی این رقابت ها، تیم های بزرگی چون سپاهان اصفهان و برق شیراز را از پیش رو برداشته است.

    این تیم با اتکا به تماشاگران پر و پا قرص رشتی، عرصه را بر هر حریفی در ورزشگاه سردارجنگل تنگ می کند ضمن اینکه بازیکنانی چون سیدرضا چاوشی، امین متوسل زاده و هادی سهرابی روزهای به مراتب بهتری را نسبت به رقابت های لیگ برتر تجربه می کنند و آماده کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها هستند.

    پگاه برای نخستین بار است که تا این مرحله از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور پیش آمده است و همین مسئله انگیزه شاگردان دست نشان را دوچندان کرده است تا با تمام وجود در دیدار نهایی برای فتح جام حذفی تلاش کنند.

    نادر دست نشان، سرمربی تیم فوتبال پگاه، پیش از دیدار رفت مقابل استقلال می گوید: "موج جدیدی در رشت به راه افتاده و همه به نوعی از تیم پگاه حمایت می کنند تا به عنوان قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کند. حضور پرتعداد تماشاگران در مسابقات و حتی زمان تمرینات، ما را دلگرم می کند که امیدوارانه تر از قبل برای پیروزی تلاش کنیم". شاید این موج جدید و دلگرم کننده در نهایت شگفتی پگاه را کامل کند، تیم پانزدهم جدول رده بندی را به عنوان قهرمانی جام حذفی برساند.








    آغاز ماراتن یک هفته ای قهرمانی 

    برگزاری دیدار برگشت فینال جام حذفی در تهران را می توان از جمله خوش اقبالی های پرافتخارترین تیم ایران در این مسابقات دانست. استقلال در بازی برگشت می تواند با اتکا به خیل عظیم هواداران خود، برای پنجمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

    دیدار رفت دو تیم پگاه گیلان - استقلال فردا دوشنبه ساعت 17:30 در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت برگزار می شود و ساعت 18 روز 27 خرداد ، دیدار برگشت این دو تیم در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی برگزار خواهد شد

    سید محمد کزازی ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 2:52 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    وبازم اهنگ فلاکت که مثل همیشه ترکونده که با علی اس خونده شده به نام عشق من



     


                                                       عشق من




    سید محمد کزازی ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 2:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    برای شروع به کار ابتدا یک آهنگ زیبا و معروف برای شما دوستان می گذارم. آهنگ برنامه مردان آهنین سال 1385 ( آهنگ های بندری بین قسمت ها ) برای گوشی موبایل شما تا لذت ببرید.



    آهنگ برنامه مردان آهنین برای موبایل - ادامه



    سید محمد کزازی ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 2:11 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    <      1   2   3   4   5   >>   >
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :264845

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بزرگترین وبلاگ دانلود آهنگ

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<